неделя, 26 август 2012 г.

Виктория Джъстис за справедливостта.

Lima – На 19 годишната възраст Виктория Джъстис има живот, за който повечето от феновете и могат да си мечтаят. Тя е актриса, модел, текстописец и изпълнител. Нейният филм на Nickelodeon "Victorious" приключи, но тя има големи планове за бъдещето. "Бих се радвала да имам свои собствен албум. Сама пиша голяма част от музиката си напоследък. Имам водеща роля в "Fun Size", филм с Челси Хендлър, който излиза през октомври. " – Това сподели Джъстис в интервю по телефона в Лима. Виктория влиза в бизнеса, когато е едва на 8 годишна възраст. Тя е снимала реклами за Овалтин, но след време моли майка си да и намери агент. "Аз бях просто дете, гледах телевизия и се обадих на майка ми, за да ме уреди за дете в търговския Овалтин. Просто много исках това. Тя остави идеята на заден план, но аз продължавах да настоявам. Няколко хора желаеха да ми бъдат агенти, но мама отказа. Някрая се съгласих с моето искане да съм в търговския Овалтин. Това е добра комбинация от мен, мама и това, че повярва в мен." – Сподели Виктория. В резултат на това, тя казва, че когато е била на 11 години и е било позволено да живее живота, на някой който е на 19. Тя сподели, че има прекрасни спомени от това време. Тя отбележи, че това също е много упорита работа. "Аз работех много тъй като бях на 8. Не прекарвах много време с приятелите и семейството, както ми се искаше. Семейството е най-важното нещо за мен. Миналата година имах само шест почивни дни. Но, обичам живота си, харесва ми да бъда модел за подражание на младите момичета. Това е чест за мен, защото щом си модел за подръжание на някой трябва да останем верни на себе си. Не се страхувайте да изразите себе си по творчески начин. Знайте, че трябва да работите усилено, за да постигнете това, което искате и обичате." – Каза тя. Виктория иска публиката, която идва на концертите и да остане очарована. "Повечето фенове, който идват на концертите ми, идват за пръв път и аз искам да им предоставя шоу, което няма да забравят. Когато съм на сцената ми е толкова забавно и се надявам феновете ми да се чувстват по същия начин." – Сподели Вики. Нейното шоу на Nickelodeon спечели наградата "Любимо ТВ шоу на 2012" на Kids 'Choice Awards. Първата песен, която Виктория записва е "Make it shine", която става и главна песен на "Victorious". След това следват "You`re the reason", "Tell me that you love me" и "Freak the Freak out". Вторият албум с песни от шоуто е пуснат в продажба на 5-ти юни тази година.

Няма коментари:

Публикуване на коментар