събота, 13 октомври 2012 г.

Интервю със "Time Out Chicago Kids".

/натиснете снимката/
Какво те заинтересова в Fun Size? - Търсех си проект. Снимах шоуто ми Victorious, когато получих сценария на Fun Size и след като го прочетох разбрах, че е наистина забавен и различен от нещата, които съм правила, а аз обичам филмите и бих искала да бъда част от някой страхотен филм, за да се развивам и извън Nickelodeon. Какво по-точно ти хвана окото в сценария ? - Харесва ми факта, че всичко се развива по време на Хелоуин, а моята геройня се въвлича във всички тези странни ситуации и нещата излизат напълно извън контрол. Как Fun Size ти помогна да се развиеш извън телевизионните ти роли ? - Беше чудестно начало. Това е първата ми главна роля в голямо студио. Това е голямо нещо за мен. Бих искала да продължа да снимам филми и това всъщност много ми харесва. Бих искала да играя различни роли в различни жанрове филми. 
Как би описала работата си с Chelsea Handler ? - Честно, нямаме много общи сцени заедно, но тези които снимахме заедно бяха много забавни. За геройнята й, Joy, не бихте искали да я съжалявате, защото тя е от онези ужасни родители, но Челси успя да вкара симпатий към геройнята й. Wren има много проблеми с майка си. Има ли урок, който можем да научим от техните взаимоотношения ? - Геройнята на Челси поема по път за себеоткриването, където тя разбира, че вероятно тя не трябва да се държи така. Тя има две деца и това наистина не е правилното нещо. Wren тай голям неприязън към майка си. Бих казала, че ако имаш по-обтегнати взаимоотношения с майка си, поради каквато и да е било причина, най-доброто нещо, което трябва да направите с нея е да сте отворени една към друга, да говорите и да се опитате да оправите нещата, отколкото да издигате стена и да се отблъсквате. Кое бе най-трудното в заснемането на Fun Size? - Деведесет процента от филма се разиграва повреме на Хелоуинската вечер, така че снимахме нощни сцени повече от 2 месеца. Понякога в 4 сутринта ние все още снимахме една и съща сцена, а аз заспивах на снимачната площадка и се обръщаха към мен "Добре, Виктория. Събуди се, снимаме след 5 секунди!" Сигурна съм, че всички тийн момчета биха искали да знаят кой герой би откраднал сърцето ти в реалния живот ? - За мен всичко опира до личността, а Roosevelt има най-сладка личност. Той е толкова сладък и очарователен и той наистина се жертва много за Wren. Той е истинска опора и мисля, че бих искала да съм с някой толкова подрепящ и мил. След като снима този филм би трябвало да си готова вече за Хелоуин. Кой е любимият ти костюм, който някога си носила ? - Миналата година се бях маскирала като Sally Bold от Cabaret. Имах бомбе на главата си и къса черна перука, както и големи фалшиви мигли и червено перо. Също така бях облякла мрежест чорапогащник. А кой е любимият ти сладкиш ? - Харесвам много видове бонбони. Когато бях малка много харесвах киселите неша, както и шоколадовите. Какво можем да очакваме от музикалната ти кариера ? - Пиша песни за албума ми още от 16-годишна, просто обичам да пиша песни, които харесвам. Израстнах и съзрях след започването на Victorious и моето писане също един вид израстна. Искам да издам мой собствен албум, който няма общо с Victorious, мисля че това би било още един начин да се развия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар