понеделник, 22 октомври 2012 г.

Виктория намира "Fun Size" сред първите си филми.

Виктория Джъстис е една от най-големите телевизионни звезди, но едва след две кратки седмици актрисата ще разбере дали може да бъде като Victorious на големия екран. Филмът й The First Time, чиято ограничена премиера бе днес, се разказва за двама тийнейджъри, които се влюбват един в друг за една седмица. Следващата седмица, на 26ти, е премиерата на филма й Fun Size, в който се разказва за тийейджърка, която изгубва брат си докато го води да обикаля за трик-или-лакомство. Виктория говори с KidsPickFlicks за това как е избрала точно тези роли, за да си проправи път към големия екран. "Когато за първи път чух за The First Time бях обсебена от сценария и всеки един герой" -казва тя. "Помислих си, че не ми пука за програмата, просто исках да бъда част от този филм.
Срещнах се с Джон, сценариста и режисьора, той е толкова забавен, приветлив, дружелюбен и интелигентен." Виктория играе момичето, по което героя на Dylan O’Brien си пада от години. "Героя, който играя е много различен от това, което правя в Nickelodeon, което е добре и освежаващо. Минавам през неща, през които минава всяко нормално момиче, като това как да разбера момчетата и как да общувам с тях." -казва Вики. The First Time дебютира на фестивала Sundance Film Festival и получи много възторжени отзиви и сравнения с John Hughes за представянето на тийнейджърските връзки. "Това е история за хора във всяка възраст, която е много умна, духовита и много, много истинска." От друга страна Fun Size е безредна комедия, повече в стила на Superbad. "Много ми хареса сценария. Веднага си помислих, че историята е много оживена и концепцията беше толкова забавна и различна, а факта, че се случва по време на Хелоуин бе страхотно!" Развълнувана актрисата споделя, че има нещо предвид и за по-младата част от публиката на Nickelodeon. "Първата версия на сценария бе много похотлива и не знаех дали това ще има успех. Срещнат се с режисьора, Josh Schwartz, и продуцента, Stephanie Savage, и го обсъдихме. Сценария бе пренаписан и тогава всичко си отиде на мястото.Толкова се радвам, че съм част от Fun Size, това е първата ми главна роля във филм." Факта, че първите два филма на Виктория излизат в периода на само 8 дни, всъщност е стандартна процедура за нея. "Да бъда честна, всички внезапни неща се случват доста бързо сега." -казва тя, но бързо не означава, че е лесно. "Аз съм в този бизнес от 11-годишна. Започнах с моделиране и снимане на реклами в Холивуд, но никога не съм си представяла, че ще имам собствено шоу, договор със звукозаписна компания и т.н. Мисля, че хората отстрани, не го осъзнават и мислят, че всичко става много лесно. Аз работя усилено за всичко и се наслаждавам на работата си." Но да бъдем ясни, филмите са мястото, където принадлежи сърцето на Виктория. "Искам да се фокусирам върху филмите. Обичам да чета добри сценарии и искам да покажа на хората какво мога извън света на телевизията. Но аз съм на 19 - държа се сякаш знам какво говоря, но в края на деня постоянно се обръщам към майка ми за съвет и непрекъснато уча нови неща. Чувствам се наистина късметлийка."

Няма коментари:

Публикуване на коментар