четвъртък, 20 септември 2012 г.

Въпроси от видео чата вчера.

Кой ви е любимия UK певец?
Jessie J, Pixie, Chris Martin, Lily Allen, The Beatles! Kate Nash. И още много.

Кой ти е любимият аромат на чай във Великобритания?
Точно сега обичам чаят английска закуска.

Ти изигра толкова роли, коя от тях е най-възнаградена?
За всички са ме възнаграждавали, но "Fun Size" е една сбъдната мечта за мен. Не мога да чакам и вие да го видите.

Ако можеше да живеете с една знаменитост, то коя щеше да бъде?
Бих искала Дарил Хол или Джон Оутс.

Кога мислиш, че ще излезе соловият ти албум, догодина?
Пиша соловия албум в момента. Ще излезе през следващата година със сигурност.

Мислите ли да правите парфюм за в бъдеще. Ако направиш би било страхотно да се казва "Justice"?
Нямам планове още от сега ... въпреки, че съм любопитна. Имате ли наум някакъв аромат?


Кое е най-голямото вдъхновение в живота ти?
Майка ми. Нямаше да съм без нея, ние сме най-добрия приятелки. И двете имаме чувство за хумор.

Каква е вашата любима храна за вкъщи?
Суши, ръцете долу.

Във заснемането на кой епизод на "Victorious" си се най-забавлявала?
Където заедно всички бяхме в капан във един автобус и беше толкова горещо и имахме нужда от вода.

Хареса ли ви се Великобритания?
Аз обичам Лондон, аз също обичам начина по който правите чай и кифлички. Обичам акцента и "Topshop".

Кой е любимият ви филм за гледане, когато имаш нужда да аплодираш?
"Days of Summer" и "Best Friend's Wedding", дори когато нямат щастлив край.

Има ли някакви храни от UK, които ти се иска да пробваш?
Имала съм каша, риба, чипс ... чай. Мисля, ме съм пробвала всичко, хахах.

Харесвате ли британската банда "One Direction"?
Разбира се, тези момчета са страхотни.

Бихте ли искали да се срещните с Уилям и Кейт?
Определено! Може би те ще идват да се срещнем.

От къде дойте вашето име? Кралица Виктория?
Аз съм кръстена на великия ми дядо, който беше наречен Victoriano.

Казват ми, че трябва да тръгвам! Чао хора : {

Няма коментари:

Публикуване на коментар