вторник, 18 септември 2012 г.

Първата целувка на Виктория е била със Коул Страус.

Виктория Джъстис е насърчавана за най-новия си филм "Fun Size". Във интервю за Teen Vogue тя говори първата си целувка някога, казва, че това се е случило на екрана във сцена със Коул Страус, Виктория е била гост звезда във хитовия сериал на Дисни "Лудуриите на Зак и Коди". Тя беше само на единайсет и тогава, дори и година по-късно трърди, че е малко неудобно да се доближава до непознати на снимачната площадка. "В моето шоу целувах само около един или двама човека", казва тя. "Тридесет минути след срещата ни трябваше да се целунем". Джъстис е свързана с много звезди, като Николъс Хоулт, тя предпочита да държи личния си живот личен, казвайки това: "Мразя да съм толкова загадъчна, но след, като започнат да говорят хората, искат да знаят повече и повече", казва извинително. "Не искам да съм типът човек, който има чувствата си измазани във списания. Много папараци се бутат и в личния ми живот". Тя също споменава, че притежава талант да харесва хората, "Аз съм голям фен на Goldplay. Крис Мартин е легенда. Аз му се възхищавам много".

Няма коментари:

Публикуване на коментар