събота, 18 август 2012 г.

Виктория говори откровено за края на "Victorious" и предстоящата си роля на голям екран.

Деветнадесет годишната актриса и певица Виктория Джъстис говори откровенно за края на Victorious и първата си главна роля на големият екран.

Интервюиращ: Какво е чувството да бъдеш на турне за пръв път?
Виктория: За сега е просто неветроятно! Любимата ми част освен свиренето на концертите и феновете са обиколкоте с автубуса. Всички имат свои собствени легла и си прекарваме чудесно, смеем се лудуваме. Общо взето е като едно голямо пижамено парти. През един от почивните ни дни отидохме до Ниагарският водопад. Там беше просто страхотно!
...
Интервюиращ: Наскоро Nickelodeon обяви, че "Victorious" няма да продължи повече. Как реагира?
Виктория: Когато за първи чух новината бях малко шокирана. Не го очаквах, защото вярвам, че за да се случи нещо трябва да има причина. Започнах да работя в Никълаудион, когато бях едва на дванадесет във Зоуи 101, а след това започнах във моето собствено шиу, когато бях на шестнадесет години, а сега съм на деветнадесет. И чувствам, че шоуто наистина е било страхотен план. Много обичам каста и всички останали и шоуто наистина ще е незабравимо за нас. Надявам се кариерата ми да продължи да се развива, както досега и се надявам феновете ми да продължат ме подкрепят.
...
Интервюиращ: "Victorious" наскоро получи три номинации "Еми". Сигурно е приятно да си на върха.
Виктория: Много е вълнуващо. Дано спечелим, но каквото и да се случи за мен няма значение. Чест е, че сме номинирани за мен.
...
Интервюиращ: Сега имаш повече време за други проекти. Има ли нещо, което искаш да направиш?
Виктория: Развълнувана съм за соловият ми албум. Работя по него откакто бях на шестнадесет и съм написала над двадесет песни. Аз ще продължа да пиша песни и на обиколките с автобуса. Когато се върна в Лос Анджелис след турнето мисля да се съсредоточа върху ролята си във "Fun Size". Бих искала да имам албум от следващата година.
...
Интервюиращ: С кои би искала да си сътрудничиш?
Виктория: Гейвин ДеГрау или Джейсън Мраз. Би било невероятно!
...
Интервюиращ: Защо реши да поемеш ролята си във "Fun Size"?
Виктория: Срещнах се с Джош Шуорц и Стефани Савидж за проекта, а след това прочетох и сценария. Беше наистина забавен, в него имаше и екшън, и много други неща който ме грабнаха. Много от сценариите на филми, които чета не са това, което искам да направя, но когато прочетох този сценарии си помислих, че е оживен и изразителен. Това е филм, който бих искала да отида на кино и да го изгледам. След това трябваше да прочета сценария и пред Джош и Стефани и минах екранен тест. Това беше първият ми път, когато влязох във екранно филмово студио, трябваше да си променя прическата и грима, за да изградят характера на героинята, а те вече имаха идеи. Беше ми много забавно.
...
Интервюиращ: "Fun Size" излиза в нощта на Хелоуин. Имаш ли някаква идея за това какъв костюм ще облечеш тази година?
Виктория: Би било забавно да се облеча като Шер. Преди всичко аз много я харесвам. Тя е невероятна. Някои хора са ми хазвали, че им напомням на Шер, което според мен е страхотно. Обичам костюмите и тоалетите си.
...
Интервюиращ: Какво е любимото ти модно нещо за тази есен?
Виктория: Определено обувките на Стив Мадън. Те са много удобни за изпълненията от турнето ми. Има ги в черно и кафяво. Имат гъста пета и дантела. Обсебена съм от тях.
...
Интервюиращ: Ние много обичаме песните ви с Макс Шнайдет. Имате ли планове за нови песни?
Виктория: За сега не. Той е на турне с мен и не сме имали много време да мислим за нищо друго, но съм сигурна, че ще направим още един в бъдеще, защото много се забавлявяме. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар