понеделник, 13 август 2012 г.

Мат Бенет, пост в Tumblr за края на "Victorious".

"Днес е един тъжен ден наистина. Тъй, като съм сигурен, че всички от вас са разбрали, че шоуто няма да се завърне за 4-ти сезон. Докато аз съм дълбоко разочарован от това, разбирам решението на Nickelodeon, но се чувствам странно, може и да е за добре. Как да попитам, дали това ще е за добре? "Victorious" е любимото ми шоу, а сега го няма завинаги. O, contaire, казвам аз. Шоуто се е отишло завинаги! В действителност има още куп епизоди да излязат и съм сигурен, че ще бъдат един страхотен финал. Ние също имаме нова видео игра, вероятно и нов албум, също и Figure it Out, така че още ще ни виждате. От друга страна съм много горд, че завършваме. Ако помислите, ние не сме приключили, защото сме още на върха. Две номинации "Еми", KCA 2012 награда за най-добро ТВ шоу и не само това. Това изглежда, като победа за мен. Ние сме късметлии за слагането на края на една такава висока нота. Повечето, даже не показват колкото можем. И преди някой, да започне да обвинява хора, знайте, че ние нямаме вина. Това е просто време, за да продължи всеки от нас напред. Мислете за това по този начин. Бях доста горд, че съм част от това шоу. И колко неща научих! Знания, които не могат да се придобият никъде другаде. Имам толкова много спомени от последните три години, които няма да забравя. Ние получаваме велики възможности само веднъж в живота. Трябва да се работи с едни от най-добрите хора на света. Цялото преживяване промени живота ми и го направи по-добър и наистина помогна за повишаването на доверието на една хлапе от Ню Йорк. Това е една вихрушка, това е сигурно, но сега мога да видя, че съм по-развълнуван за всякога в бъдеще. За хората, които са следвали "Victorious" от началото, аз ви благодаря от дъното на сърцето си. Надявам се, че сте се забавлявали толкова много по време на пътуването, както и аз. Но както винаги шоуто е просто начало на нови забавления. Бих искал да благодаря на всички и на Дан Шнайдер за всичко. Аз не бих го заменил на света.
Мат Бенет
(Роби Шапиро)"

Няма коментари:

Публикуване на коментар