четвъртък, 16 август 2012 г.

Ексклузивно: Виктория за края на шоуто.

Bob and TigerBeat говориха с Виктория за края на "Victorious". Звездата сподели, че е още по-шокирана от феновете.
"Определено бях шокирана, когато разбрах", каза тя. "Бях чула от Даниела и Моник и не можех да повярвам. Аз не мислех, че е реално. Но след това се обадих на майка ми и тя каза: Не, това е вярно. Те отмениха шоуто. Определено бях изненадана и шокирана".
...
"Всички ние остаряваме и мисля, че трябва да правим промени. Аз съм на 19 и сега съм изключително благодарна за опита. Отвориха се много врати за мен. Прекарах прекрасно време, получих нови приятели и много спомени. Това е време от моя живот, за което винаги ще си спомня и винаги ще бъда щастлива, че съм го преживяла".

Няма коментари:

Публикуване на коментар