понеделник, 18 юни 2012 г.

Относно публикуването ...

Всички знаете, че вече съм ваканция, още от 15-ти. Мислех си, че публикуването през лятото ще бъде много по-спокойно и ще има време за това, но въпреки, че ще прозвучи странно, .. то не е така. Последните дни смогвам само вечер да отделя по 5-10 минути на блога, особено и след като отворих нов за графики. Предстоят ми много пътувания и почивки това лято, а и посещенията на блога по това време спадат, както и тези дни няма особено много за публикуване. Мисля да не затварям блога, защото това ще повлияе силно и реших като се наложи много да правя почивки докато съм на пътуване, лято е!! От друга страна не искам да търся помощник, защото блога принадлежи само на мен и не искам да се бърка чужд труд. Ще закъснявам с новините, но ще се постарая да не пропускам нищо освен, като съм на почивка. Пък и скоро тати ще си дойде от Франция и ще отделям повече време за него, защото не съм го виждала от време, все пак там работи. Пък и аз съм човек все пак с личен живот, не мога по цял ден да вися над лаптопа. Надявам се искрено да ме разберете!!!
Добавих нова притурка със всички дати от лятното турне и скоро очаквайте нов дизайн ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар