събота, 23 юни 2012 г.

6 лесни съвета за разкрасяване от Виктория.

В последни брой на списание Self, Виктория разкраси начините си за разкрасяване. Грижа за кожата и косата, както и грим. 
"Ако това е на устните ми или на бузите ми, аз използвам кафяв молив", казва Виктория за ужасните пъпки. "Аз знам, че майка ми е царицата на дискотеката и има много полезни съвети". Хидратиране на всичко, включително и косата. "Поне веднъж седмично" казва тя. "Знам, че косата ми трябва да бъде хубава и стилна по-често". По-малко грим е повече. "Слагат се няколко капки фондьотен върху влажна гъба, а след това и върху кожата ми", обяснява тя. Бъдете естествена. "Ако нямам време да се оправя, щипя бузите си 10 пъти наистина силно, но не чак толкова, че да се нараня". Нисък удар. "Когато си измия косата, аз махам водата с кърпа и тя става гладка", казва тя. Предотвратете стареенето сега. "Аз съм само на 19, така че не съм съответна за стареене, но майка ми не е пушила, пила и т.н. докато е растяла и сега изглежда страхотно".

Няма коментари:

Публикуване на коментар