сряда, 18 април 2012 г.

Ново интервю с Виктория.

На възраст, на която повечето хора мислят само за учене и изпити, Виктория Джъстис жонглира три кариери.Джъстис е на 19 години сега, а от 11 годишна възраст е започнала да играе професионално, във серияли като "Момичетата Гилмор" последван от няколко роли в детски серияли, включително "Zoey 101" и "iCarly".Сега тя е звездата на тийн серияла на Nickelodeon - "Victorious".Вик също и е певица.Тази година ще прави първото си турне, а и подготвя нов солов албум.Тази събота феновете й ще могат да си направят снимка с нея и да я попитат за най-належаштите въпроси.Наскоро Вики говори с "Times" за шоу бизнеса, за писането на песни за новия албум, а и за това как е модел за подръжание на феновете си.

Водещ – В:Кога ви откриха от „Nickelodeon”?

Виктория – ВД:Ами първо ме откри Дан Шнайдер, когато бях на 12.Тогава влязох в семейството на „Nickelodeon”.

В:В момента работите по първият си солов албум и в първия си игрален филм.Кариерата ви се отмества в по-горен е, така ли?

ВД:Определено.На мен ми се дават такива невероятни възможности, но аз мисля че това е защото съм се трудила много години(смее се).Мисля, че много хора виждат, това което правя.Всичко изглежда забавно, обаятелно и лесно, но в действителност ми е много трудно.Миналата година от 1 януари до 21 декември съм имала само шест дни почивка.В момента работата ми е на фокус и аз трябва да жертвам много, но в края на дена си мисля, че всичката тази работа си струва.Родителите ми обичаха да казват „Късмет е, когато препаратът отговавя на възможностите.”Чувствам се подготвена за още и още работа.

В:Ти растеш.Каква е твоята мечта?Да бъдеш певица или актриса и нещо друго?
ВД:Адски много ми харесва и двете.Въпреки, че моята актьорска кариера е нещо, което ме накара да подскоча от щастие, музиката винаги е била моя страст.

В:Следващият февруари ще навършиш 20 години.Мислиш ли за нещо напоследък?Мислиш ли, че вече не си тийнейджър?
ВД:(смее се)Не, мисля, че ще бъде просто една нова вълнуваща година – нови приключения, нови предизвикателства, нови преживявания.Аз надминавам тийнейджърските си години и пораствам.

В:Трудно ли ще ти е да играеш тийнейджърката Тори Вега във ”Victorious”, щом вече порасна?
ВД:Мисля, че и героите рано или късно ще пораснат.Не мисля, че ще съм гимназялно момиче завинаги (смее се).Най-яката страна на това да си актриса е, че колкото и да си голям си в състояние да изиграеш по-малък от теб.Готова съм за това.
В:Когато шоуто свърши ще ти бъде ли трудно да оставиш Тори зад теб?
ВД:Да, определено.Обичам да съм Тори.Това е мечтаната работа за мен, точно сега.Това е невероятно.Въпреки, че ще бъда много тъжна, винаги ще се сещам с усмивка за тези времена.
В:Докъде стигна със соловият ти албум?

ВД:Вече написах доста песни.Имам чувството, че докато този процес продължава, аз ще ставам все по-добър автор на песни.Мисля, че музиката ми става все по-добра.Тя е важна за мен.

В:Не ви ли е трудно да намираш време и за писане на песни?

ВД:Да наистина ми е трудно.Но отделям свободно време през уикендите или вечер.Наистина съм луда.Опитвам се да намеря време.

В:В момента си в светлината на прожекторите.Трудно ли ти е да си модел за подръжание?
ВД:Това е нещо като задължение за мен особено сега.За мен това е много важно.Сега всички наоколо ме следят какво правя и трябва да се старая да не правя грешки, макар че никои не е безгрешен.

В:Какво послание се опитваш да дадеш?

ВД:Основното послание е „победител”.Може да звучи странно, но и аз като Тори Вега вярвам и откривам мечтите си.Така, че ако обичате нещо, не се страхувайте да бъдете себе си, защото това ви прави единствени и уникални.Това е моето послание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар