понеделник, 26 март 2012 г.

Виктория говори за феновете си, албума и запознанствата.

Виктория Джъстис е само на 19, но тя е постегнала успех отвъд въображението. С участието си във хитовия сериал на Nickelodeon "Victorous", номинацията и за KCA и участието в много кампании звездата постига зашеметяваща кариера, благодарение на предстоящата си роля във "Fun Size". Тя говори за нейните фенове, албум и запознанства.

Винаги ли си искала да бъдеш художествена?
"Бях толкова млада, когато всичко това започна да се случва за мен и аз обичам това, което правя, така че наистина не мисля за нищо друго. Когато бях малка, имах това понятие като морски биолог. Израснала съм от океана, така че винаги съм била във водата, но реално, аз не мисля, че ще стана най-добрия морски биолог."
...
Тъй, като си била на Zoey101, трябва да си видяла през какво са преминали Джейми Лин и Бритни Спиърс. Научи ли поуки от гледането им?
"Това е различно за различните хора. Никой не е същ, като другите. Всеки е със различен живот и възпитание. Мисля, че всеки трябва да намери собствения си път. Изръстнала съм със родителите си, които венаги са били до мен и са ме подкрепяли. Мисля, че съм най-благодаряна на тъх, защото сама нямаше да посигна нищо от постигнатото до сега."
...
Кой е най-хубавият ти подарък от фен?
"Те са много внимателни и винаги ми подаряват малки подаръчета. Например, когато на скоро бях в Испания няколко фенчета ме чакаха пред хотела и ми подариха обеци със пера. Защото всички знаят, че съм обсебена от пера. Винаги ми подаръват нещо и аз много го оценявам."
...
Все още ли пишеш дебютен албум?
"Разбира се. Аз пиша песни винаги във свободното си време. То е развлечение за мен. До сега съм написала куп песни и нямам търпение публиката да ги чуе."
...
За както се разказва във твоите песни?
"Имам няколко химна. Песните ми са леки, сладки, весели и романтични във същото време. Аз пиша за всички  и всичко, все различни неща. Имам много идеи, а това е важно."
...
Би ли предпочела някой, който е известен или не?
"Все още се опитвам да разбера запознанствата. Това е нещо много сложно. Мисля, че има и много плюсове, както и минуси. Аз съм доста зает човек и нямам особено много време за развлечения. Постоянно хората с работа пътуват и си липсват един на друг, което е наистина трудно. Но, ако с те с правилния човек това не е от значение."
...
Падаш ли си по някоя знаменитост?
"Мисля, че талантът на някого ме превлича повече от всичко друго. Подобно на Крис Мартин от "Coldplay". Намирам го за много превлекателен , тъй, като на сцената е пълен със харизъм. Обичам го!"
...
Нервна ли беше на снимачната площадка на първия си голям филм?
"Ооо, това беше невероятно. Едно от най-хубавите преживявания в живота ми. Това беше през лятото в Кливланд, Охайо едно от най-влажните места на земята. Много ме е страх да гледам филма, тъй като ние ще изглеждаме много потни. За мен е чест да играя главната роля. Това е много вълнуващо, да покажа на хората нова част от мен."
...
Каква е новата ти страна? Ние не сме я виждали?!
"Мисля, че всички ще ме видят във малко по-зряла светлина. Като различна персона. Моят герой не носи грем по време на почти целия филм. Той е с един наистина честен характер. Наистина беше много освежаващо да я изиграя. Ще бъде интересно."
...

Няма коментари:

Публикуване на коментар